IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Wil graag advies

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
albert1212

Aantal berichten: 2
Sterren: 6
Registratiedatum: 15-12-11

BerichtOnderwerp: Wil graag advies   do dec 15, 2011 5:19 pm

Hallow,

Ik zal mij zometeen even een beetje introduceren. Dit zal waarschijnlijk een redelijk lange post zijn.
Ik ben hier de laatste paar dagen vaker op het forum dingen gaan lezen bij discussies en heb wat handjes bekeken etc. Zelf ben ik ongeveer een jaar geleden begonnen met pokeren en toen kon ik er gewoon helemaal niks van. Ik wist van mijzelf dat ik een goed verstand had en ben vanaf toen met vrienden vaker gaan pokeren en online vaker spelen etc. In het begin verloor ik vaak wel eens tientjes en ik begon het steeds leuker te vinden, ik las elke dag artikelen,forums, keek elke dag 2 uur lang poker op tv voor misschien wel een half jaar lang, keek filmpjes, veel belangrijke handen die ik speelde probeerde ik te analyseren om leaks te ontdekken in mijn spel en daardoor beter te worden. Toen ben ik onder andere op PS en FT gaan spelen en vaak een leuk begin gehad en ook vaak een slechte afloop. Nu weet ik niet of het aan mijn karakter lag of dat ik poker niet meer voor mijn plezier speelde, maar gewoon steeds meer geld zag, omdat ik niet veel geld had. Toen nadat ik weer een bankroll op te hadden gebouwd en een lange tijd NL25 en stiekem toch NL50 HU's te hebben gespeeld ging het een lange tijd goed, deels uitgeschreven en vanaf die dag veranderde in een klap alles. Ik focuste me niet meer 100% op het spel als ik aan het spelen was, ik verloor een hoop geld en bleef maar opnieuw storten in de hoop een klap te vangen en terug te zijn.Ik heb zelfs gedacht dat poker rigged kon zijn, donkere dagen dus. Toen ben ik me gaan verdiepen in winrates en al mijn statistieken etc. Eerst schrok ik een beetje, want ik had echt het zelfvertrouwen dat ik een goeie winnende speler zou zijn en wie weet hoever ik kwam.Maar dat viel allemaal redelijk tegen. Ik post nu nadat ik net mijn laatste 78$ heb verdonkt en het me nu emotioneel een beetje zwaar wordt om opnieuw te beginnen, terwijl ik normaal redelijk sterk in me schoenen sta. Ik ben nog jong , wel oud genoeg om te gokke smile maar jong, en ik zou nu wel eens willen weten of ik :
-een winnende speler ben of met mijn maingame het kan worden en op welke limiet.
-ik zou graag iemand willen die mij eens coacht voor niet al te veel geld, ik heb het niet zo breed met nu alleen mijn bijbaantje.Of iemand die gewoon op teamspeak eens samen wil analyseren of sitengo'tjes spelen etc. Mede omdat ik niemand heb die echt serieus pokert en er wat voor over heeft en er vaak alleen voor sta.

Ik hoop hier goeie reacties te krijgen en nog veel bij te leren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Wil graag advies

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Similar topics

-
» goed advies gevraagd
» graag zo snel mogelijk voorstellen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HabMind - KletsForum :: Handelen :: Aangeboden-